ABC | B

by Marlies

Het ABC: 5 dingen per letter die ik leuk vind
____________________
Bij deze letter kon ik serieus wel 10 dingen bedenken, maar ik heb mij netjes gehouden aan de 5 dingen die ik leuk vind.

Badderen
Helaas heb ik in Amsterdam geen bad, maar bij mijn ouders hebben we er gelukkig nog wel een. Zat ik 'vroeger' wel eens per twee weken in bad, nu haast nooit meer. 

Boeken
Ik houd van boeken, het is zo leuk om het zelf te hebben in plaats van ze te lenen.Vaak heb je aan elk boek ook nog een speciale herinnering, van wie je het hebt gekregen of waar je het hebt gelezen.

Bakken
De geur van een zelfgemaakte taart is heerlijk, het is ontspannend en als het goed is, is het resultaat ook nog lekker. Betere combinatie bestaat toch niet? ;-)

Blof
Een van de bands waar ik nooit zat van word, ze hebben ook al zoveel nummers gemaakt. Vooral al ik bezig met school luister ik Blof. Wel muziek, maar niet zo afleidend dat je niets meer doet.
In maart van dit jaar ben ik al naar Blof in Paradiso geweest.  Wat een ervaring was dat, ze zijn enorm goed live.

BBQ
BBQ staat voor mij gelijk aan gezelligheid met lekker eten. Een stokbroodje met kruidenboter, een salade en natuurlijk de hamburger. Deze zomer heb ik het helaas maar een paar keer gedaan, mede door het slechte weer. Hopelijk volgend jaar iets vaker.