Week 47

by Marlies

Maria Mena - This bottle of wine

Op MAANDAG begon ik de week rustig en sliep ik wat uit, luisterde ik muziek en las ik veel blogs. Om 15 uur was het tijd voor college, om vervolgens te gaan vergaderen op m'n studententennisvereniging over de kookcommissie.

DINSDAG's was niet heel spannend. De dag begon met werk tot 19.00 uur, daarna sprintte ik ongeveer naar huis om lekkere boerenkool te eten (yummie!) en moest ik gelijk weer door naar training van tennis. Toen ik thuis kwam was mijn dag gemaakt: Gavin deGraw komt 8 en 9 februari naar Amsterdam en Groningen!

Op WOENSDAG ging de voorverkoop van Ed Sheeran in de Melkweg in de voorverkoop. Om 10.00 uur zat ik klaar achter mijn computer met als resultaat 3 kaartjes die in mijn bezit zijn. Vervolgens pakte ik de trein naar Enschede om daar mensen te scouten met een twents accent. 'S avonds zag ik dat Ed Sheeran al uitverkocht is, en wat ben ik blij dat ik wel kaartjes heb!

Een van de leukste dagen deze week was DONDERDAG. Maria Mena trad namelijk op in Paradiso en ik was erbij! Voor die tijd at ik een hapje in de stad om daarna naar het concert te gaan.

VRIJDAG had ik wat tijd om bij te komen van de drukke week. Ik ruimde mijn kamer weer eens op, ging naar een van mijn favoriete winkels; de action en keek een paar afleveringen Sex and the City. Heel relaxed dus!

ZATERDAG begon ik de dag met schoolwerk, dat moet namelijk ook gebeuren. Ik schreef een paar blogs (jeej!), keek weer Sex and the City en rond 17.00 uur moest ik weer werken.

Vandaag is het ZONDAG en schrijf ik deze blog af. Nog even en dan zet ik mijn laptop uit, opnieuw op weg naar werk.

* Ik klink een beetje als een work-a-holic, maar dat valt best mee hoor :) alleen deze week werkte ik veel. Volgende week slechts 1 keer.