CONCERT | Blof in Paradiso

by Marlies

Gisteren ben ik naar het concert geweest van Blof in Paradiso. Ik luister nu ongeveer 2 jaar naar de muziek van Blof, voornamelijk in de bus en tijdens het leren.

Mijn kaartje kocht ik gisteren op marktplaats voor 20 euro. Er waren ook nog wel gewoon kaarten beschikbaar, maar ik dacht: die man/vrouw op marktplaats moet toch van het kaartje af dus die accepteert vast een lager bod wel. En dat was zo!

In het voorprogramma stond Handsome Poets. Zij begonnen om half 8. Ze speelden 5 nummers en brachten de sfeer er al goed in. Zeker een aanradar om hun even op te zoeken op YouTube.

Handsome Poets
Om half 9 precies kwam Blof op het podium. Ze speelden al hun nummers van het nieuwe album 'Alles blijft anders'. Het album is slechts een week uit, daarom had ik de nieuwe nummers nog niet gehoord. Ik vind dit niet erg, aangezien alle nummers erg mooi waren. Er stonden veel rock nummers op het nieuwe album (yah!). Later speelden ze ook nog 10 oude nummers, zoals Mens en mijn lievelingsnummer Lieveling.

Het concert duurde een dikke 2(!) uur. Ik heb een topavond gehad, zo'n 75 foto's gemaakt. Het was het geld zeker waard en ik ga zeker weten vaker naar een concert van Blof.