Lists | Thanksgiving

by Marlies


Vandaag een lijstje met de dingen waar ik dankbaar voor ben, aangezien vandaag Thanksgiving wordt gevierd in Amerika en Canada. Thanksgiving houdt in dat men dankt voor de oogst en de andere goede dingen in het leven.

De dingen waar ik dankbaar voor ben:
  •  Dat iedereen om mij heen gezond en gelukkig is
  • Dat ik mijn draai helemaal heb gevonden in Amsterdam en het hier naar mijn zin heb
  • Dat ik nog steeds contact heb met vriendinnen van de middelbare school
  • Dat ik in een vrij land ben geboren, waar vrouwen de top kunnen bereiken en wij ons mening mogen geven
  • Dat mijn fiets nog niet gestolen is in Amsterdam *afkloppen*
  • Dat ik niets te kort kom in het leven, ook al leef ik maar van een studentenbudget en betaal ik alles zelf
  • De heerlijke geuren die er bestaan en dat ik geuren kan ruiken. De geur van versgebakken appeltaart, een vanille geurkaars of een lekkere parfum kan mij ontzettend gelukkig maken.
  • Dat mensen mijn blog lezen en zelfs de tijd nemen om een reactie achter te laten


    :)