LISTS | Update

by Marlies

  • Elke maand neem ik het mijzelf weer voor, namelijk dat ik meer ga bloggen dan de maand ervoor. Helaas is het vorige maand weer mislukt, maar nu is er weer een nieuwe maand dus weer nieuwe kansen.
  • Eind vorige week kocht ik eindelijk datgene wat ik al heel erg lang wou hebben, namelijk een spiegelreflexcamera. Het is de Canon EOS 1100 D geworden en ik ben er super blij mee!
  • Vorige week kocht ik ook nog een nieuw nagellakje, alsof ik nog niet genoeg heb. Maar wederom ben ik helemaal in de wolken. Hij is van de The Muppets collectie van O.P.I. en hij heet Warm & Fozzie. In het echt is hij zelfs nog mooier ;-)
  • Tot slot nog een vraagje: wie weet een goed programma waarmee je collages kan maken? Ik heb een Macbook, dus het programma moet ook nog op Mac kunnen werken. Let me know als je iets weet!