ABC | A

by Marlies

Het ABC: 5 dingen per letter die ik leuk vind
Aardbeien
Aardbeien is een van mijn favoriete fruit. Jammer dat ze alleen in de zomer betaalbaar zijn.
Een eierkoek met aardbeien is echt goddelijk, maar in combinatie met ander fruit voor een smoothie is het natuurlijk ook niet verkeerd.

Amerika
 Het land waar alles kan, waar alles mogelijk is. Ik wil naar New York, ik wil over Times Square lopen en een echte American Hot Dog eten. Nu heb ik het geld er nog niet voor, maar ik zal er heen gaan, ooit!

Annemerel.com
Na mijn mening een van de leukste Nederlandse blog die er op dit moment is. Over allerlei dingen die haar bezig houden en die ik toevallig ook leuk vind. Zeker een kijkje waard, maar ik weet zeker dat 80% hem al kent ;-)

Amsterdam
De stad waar ik nu iets meer dan 1 jaar woon en studeer en I like it! De leukste winkels in de buurt, fietsen over de grachten en er is altijd iets te doen. Toch iets beter dan Drenthe, waar ik vandaan kom, haha.

Acda en de Munnik
Hoogmoed en de val (bovenstaand liedje) is een van mijn favoriete nummers. Muziek om lekker bij weg te dromen in de trein. Live zijn ze ook erg goed (en erg muzikaal!)