Long time no see

by Marlies

Alweer een week geleden dat ik heb geupdatet. Tijd om weer iets van mij te laten horen.

Het was een week waarin niet veel spannends gebeurde. Een week waarin ik weinig inspiratie had om te bloggen. Voornamelijk lag ik in mijn bed films te kijken, verslagen te schrijven (dat doe ik ook nog af en toe) en werkte ik mijn blogroll af. Heel spannend is het allemaal niet.

Ik kocht van mijn boekenbon het styleboek van Lauren Conrad, Style. Ook kocht ik mijn eerste Moleskine. Ik kocht geen gewoon notitieboekje of een agenda, maar Moleskine Book Journal. Zo kan ik alles overzichtelijk opschrijven over de boeken die ik heb.

Ik ging uit, ik at veel te veel ongezonde dingen (daar gaan mijn goede voornemens) en werd helaas weer heel erg verkouden.

Al met al was het een leuke week, lekker doorsnee waar niet veel in gebeurde.