BOOKS | Q & A a day - 5 year journal

by Marlies




Questions and Answers - 365 questions - 5 years - 1.825 answers
Een tijdje geleden kwam ik de auteur/uitgever (kan niet vinden wat het is) Potterstyle tegen op internet. Potterstyle geeft boeken uit in de stijl van Wreck This Journal, One line a day, beter gezegd: 'doe boeken'. Precies wat ik leuk vind!

5 jaar lang vul je vragen in die gaan over jouw mening, de dingen die je hebt meegemaakt en jouw gedachtes. Elk jaar vul je op dezelfde datum dezelfde vraag in. Na een langere tijd kun je dan kijken of bijvoorbeeld jouw gedachtes over een bepaald onderwerp zijn veranderd. Erg leuk om later terug te lezen dus.

Ik ben er nog niet in begonnen, want ik wil natuurlijk wel een mooie begindatum zoals de eerste van de maand of zelfs 1 januari. 5 jaar lang wordt een pittige challange, maar al zou ik het zelfs maar 1 jaartje volhouden, het is altijd leuk om terug te lezen.

Voorbeelden van wat vragen zijn What's your motto? What did you have for dinner? En how do you feel about your body?

Q & A a day is te koop bij o.a. Amazon UK en The book depository. Voor ongeveer 10 euro incl. verzenden heb je hem in huis.