SUMMER 2011 | To do list

by Marlies

De zomervakantie is voor mij al bijna 1 maand bezig. Tot ongeveer eind augustus heb ik vakantie, ongeveer drie maanden dus. Genoeg tijd om te werken, maar ook om andere dingen te doen. Mijn to do list voor de zomer:

1. Een foto-album maken van m'n vakantie naar Kreta

2. Zelf ijsthee maken
Vroeger als kleinmeisje heb ik dit eens geprobeerd door alleen thee te laten afkoelen, niet helemaal goed dus. Nu wil ik het proberen met muntblaadjes en andere frisse dingen.

3. BBQ'en in het park
Op de koninginnedagrommelmarkt kocht ik een mini bbq voor 2,50. Het wordt tijd deze eens te gaan gebruiken. Lekker stokbrood eten en vlees braden in het park.

4. Drie boeken lezen
Hoevaak ik wel niet op de laptop zit en eigenlijk niets zit te doen, is te vaak. Nu wil/moet ik vaker de laptop uitzetten en gaan lezen. Lezen is fijn, maar ik doe het gewoon te weinig. Deze zomer drie boeken voor mij.

5. Sparen
Sparen voor collegegeld voor volgend jaar en alle dingen die ik nog graag zou willen. Deze vakantie veel werken dus!

6. Een gezonde bruin kleur krijgen
Ik was twee jaar niet op vakantie geweest naar een zonnig land, in Nederland schijnt de zon niet heel vaak, dus ik was best wel bleek. Ik ben al wat bij gekleurd in Griekenland, maar in Portugal word ik echt een keer mooi bruin, hoop ik!

7. Een doe boekje afmaken
Ik ben gek op 'doe boekjes' zoals listography, wreck this journal etc. Inmiddels heb ik vijf van zulke boeken, hoogtijd tot ik er 1 helemaal af ga maken deze zomer. Daarna mag ik pas weer een nieuwe kopen.

8. Slapen in Scheveningen
Vorig jaar won ik op vakantieveilingen een bon voor slapen in een hotel in Scheveningen. In augustus verloopt de bon, dus die moet nog even worden opgemaakt deze zomer.

9. Een cadeautje voor mijzelf kopen
Er zijn best nog wel een aantal dingen die ik zou willen hebben, zoals een Apple muis, make-up palletten van Zoeva, een spiegelreflexcamera en eigenlijk nog zoveel meer. Nu mag ik 1 ding van mezelf uitzoeken en deze kopen in de vakantie. Ik werk toch ook om leuke dingen te kopen?

10. Verhuizen
Ik wil ZO GRAAG verhuizen. Wie weet een leuke kamer voor mijn in Amsterdam binnen de ring? Ik ben heeel leuk ;)